Jag är 54 % svensk

[ x ] Ditt efternamn slutar på -son
[ x ] Du känner någon som har samma förnamn som du
[ x ] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du
[  ] I din familj är ni 2 barn
[  ] Du bor i villa
[  ] Du bor i en tätort
[  ] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla
[ x ] Dina föräldrar har gift sig
[ x ] Din mamma är yngre än din pappa
[  ] Din pappa heter Lars eller Anders
[  ] Din mamma heter Anna eller Marie
[ x ] Din familj har en Volvo
[  ] Din familj har en silvergrå eller röd bil 
[ x ] Du har tillgång till Internet hemma
[ x ] Du har egen mobiltelefon
[  ] Du har ett eget rum
[ x ] Du har varit utomlands minst 2 gånger
[  ] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna
[ x ] Du har varit i Grekland
[ x ] Du har varit på Öland minst 2 gånger
[ x ] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger
[  ] Du sätter dig aldrig brevid någon i bussen om ledig plats finns.
[ x ] Din familj har en husvagn
[ x ] Ingen av dina föräldrar röker
[ x ] Din pappa är lite lätt överviktig
[  ] Du idrottar flera dagar i veckan
[ x ] Du har husdjur
[  ] Du får månadspeng 
[ x ] De flesta i din familj är blåögda 
[ x ] Du äter McDonalds (det händer men sällan)
[  ] Du följer Melodifestivalen ibland
[  ] Du lyssnar på schlager


Multiplicera antalet kryss med tre och få din procent.   Hur mycket fick du?

Jag fick 54 %.. Alltså är jag 54 % svensk. Trodde jag var 100% svensk..
hehe men det var iallafall en kul test. :)

Kommentarer
Postat av: Josannah

verkligen rolig test, det ska jag stjäla och skriva in i bloggen min.. (maila mig bara så du kan få koden

2007-12-02 @ 17:12:09
URL: http://www.thepearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0