Årets första julparty!

Nu är det måndag igen! Helgerna går alltid så fort, jätte trist verkligen!

Men iallafall hade vi en urmysig helg! Igår var vi och Agnes på jul-party.. Det blev årets första julfest för oss! Det var kusinerna Oliver och Kevin som hade partyt, och deras kompisar fick komma och även så klart deras prinsessa Agnes skulle också komma. Alla var klädda till pepparkaksgummor/gubbar, tomtar eller lucia. Barnen var så söta och Agnes fick vara pepparkaksgumma. Det blev en hel de bus och dans runt julgranen och sånger. Till slut kom tomten!! Åh vad spännande och de 13 barnen tittade mycket ivrigt genom fönstren när tomten kom och vinkade. Tomten var på gott humör så han dansade även ute på trädgården. Sen fick han komma in och då stannade han en bra stund och gav även lite godis och frukter till barnen. Barnen sjöng även för tomten! Så roligt hade vi alla.

Sen gick vi hem trötta och Agnes sov bums i sin säng kl sex igår kväll tills kl åtta imorse.

Livet är bra härligt! Snart är det julafton! Å vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Christl

Låter som ett härligt kalas. Jag kommer ihåg ett kalas jag var på när jag gick i två:an på Gotland. Mamman i huset var utklädd till häxa och man fick lappar som man fick byta in till godispåsar. Har för mig att vi var utklädda. Det var inte halloween utan födelsedagskalas

2007-11-26 @ 11:40:53
URL: http://smultronblom.blogg.se
Postat av: piggelin

åhhh Agnes var så slutkörd så hon sov över 12 timmar! Dte bevisar att hon har haft mycket skoj!:D

2007-11-26 @ 17:15:28
URL: http://dansarengirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0