Utmanad

Nu har jag blivit utmanad av Sara
Jag som försökt undvika det och hoppats att jag inte skulle bli utmanad förrän nu!

Regler:
  • länka till den som utmanat dig
  • berätta 7 sanningar om dig
  • utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
  • lämna meddelande till dem du utmanat
Mina 7 sanningar

1.
Är en chokladälskare!
2. Är spruträdd, tycker verkligen inte om allt med sprutor att göra. 
3. Har en stark vilja, när jag vill något så ska jag lyckas.
4. Sysslar med scrappbooking och cardmaking!
5. Tycker mycket om att baka och laga mat.
6. Ibland sjunger jag omedvetet och spontant tills J kommer och säger att jag ska vara tyst. Det är nog bara för jag sjunger skit bra! ;)
7. Tycker inte om att bli utmanad!! Hehe ;)

Ni som inte blivit utmanad, känn er träffad! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0