Bloggen och annat

Jag vet att jag har varit dålig med att uppdatera bloggen, men helt enkelt kan jag säga att det har varit mycket nu, mycket som har hänt eller är på gång. Sen har jag också idetorka med vad jag ska skriva för något. Men än så länge är det bara bra med mig och min lilla familj. Agnes växer så det knakar! Hon har nu fått totalt fyra tänder, och mycket hår så hon har börjat använda gummisnodd (på huvudet). Jätte gulligt och hon är så söt min lilla tjej!
 
Sen vill jag verkligen göra om headern men har ännu inte förstått hur man kan få en "stor" header, för den jag har inte täcker hela "rutan". Lite synd. Men jag försöker på Photoshop så gott jag kan, det verkar som att jag kan bara byta bilder till svart och vitt där på Photoshop. :)

Lilltjejen sover än och när pappa J kommer hem så ska vi ut och gå, så ska vi nog passa på och gå till lekplatsen. Där ska Agnes få gunga eller leka med sanden eller åka rutschbanan med mamma. Ja jag har barngnistan kvar. 

Hoppas ni alla mår bra! Lev dagen innan det blir försent! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0