BVC och Lager 157

Nu har jag lyckats och börjat förstå hur man gör med att fixa designen, men det är så rätt förvirrande med alla siffror och koder! Det blev tröttsamt, men samtidigt var det rätt roligt ändå. Man måste ha tålamodet helt enkelt.

Men jag funderar på att göra flera "design" till bloggen. Roligt att ha och då ska jag spara dem i html koderna på words. Så man kan byta ibland.

Jag och Agnes åkte med moster L till bvc-tanten i Gällstad idag. Då gjorde tanten lite olika tester på Agnes, och tanten ställde även flera frågor och vi fick beröm. Sen sa hon även att Agnes är duktig och tidig i utvecklingen, ja det är alltid roligt att höra sånt, speciellt jag som förälder. Efter en stund testade hon Agnes hörsel med lite saker, hon hade "pling" bollar i händerna och Agnes hade då fått leksak som hon koncentrerade sig på. Då plingade tanten nära örat utan hon såg och då reagerade Agnes på det.. Det visar sig att hon hörde bra. Ja men det visste jag redan innan att hon hör finfint eftersom hon reagerar på ljud och tittar alltid nyfiket på var ljudet kommer ifrån.

När vi var klara runt halv tre, så gick jag och Agnes iväg till affären Lager 157, det är jätte stort där och det finns jätte mycket speciellt till ungdomar. Passade på att leta efter till Agnes kusiner, Joel och Sara.. Men fy attan vad svårt det var att bestämma för det fanns så mycket fint! Fick flera gånger om, beslutsångest - men till slut hittade jag tre fina tshirt till Sara men inget till Joel. Trist.. men vi ska åka igen nästa vecka och leta vidare. Om vi inte hittar något så får han pengar istället. Joel fyller 17 år nästa vecka så därför. Sara får kläderna bara för hon är så snäll mot mig som ställt upp med Photoshop och lite annat. Goa ungdomar!
 
Vid fyra tiden satt vi och fikade en stund och Agnes fick då sin mat. Pappan J kom en stund efter och då gick vi och letade vidare, men då gick J och tittade på jeans byxor. Då hittade vi två snygga jeans byxor till honom. Han var även mycket stolt över att han gått ner i vikt på så kort tid så han skröt nästan. Men jag förstår honom och det är ju alltid jätte kul att gå ner i vikt. Innan hade han byx-storlek 36, men idag har han storlek 33. De satt så snyggt på honom och jag är så himla glad att jag har honom som har en super snygg rumpa. Haha.

Nä nu ska jag nog pyssla lite nytt design..
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Åsa

vad fint du har gjort din blogg =)
och kul och höra att det gick bra på bvc.. men det visste vi ju redan att du har en redi tös =)
vad kul för johny att han har gått ner så mkt i vikt.. hur har han gjort det? hälsa och gratta honom =) puss puss

2007-10-03 @ 20:37:55
URL: http://vasaru.blogg.se
Postat av: Helen

Kanonfin blev bloggen! :-) Roligt att Johny gått ner så mycket, såg det redan sist vi sågs, men sa det nog inte. Samma fråga som Åsa, hur?
Glömt och säga en till sak som du måste framföra till Johny, pappa sa för ca två veckor sen att Johny är väldigt duktig på det han gör(men det visste han kanske redan). Kul att pappa sa så tyckte jag! Han berättade varför men det kan ja dra nästa gång vi ses! :-) Saknar dej! puss o kram

2007-10-03 @ 22:58:34
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: Christl

Vilket fin blogg du fått till nu. Så finstämd i färgerna.
Nu är det inte länge tills vi syns. Härligt!
Kram

2007-10-04 @ 09:11:58
URL: http://smultronblom.blogg.se
Postat av: Anonym

stilen på bloggen känns riktigt mysigt och hemtrevligt på ngt sätt..nästna jag kan stanna här inne och ta mig en fika ;) hehe, jaa såg på nmågot kort att j har gått ner så otroligt mkt i vikt . smalare i ansiktet.
hur mkt har han gått ner sen sist jag såg honom ? =) men roligt ändå !
=))
hehe, KRMA!

2007-10-04 @ 10:25:56
URL: http://pipomusik1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0