Lycklig!

ÄR SÅ GLAD...

Nu har vi äntligen bestämt oss och om några dagar får vi hem vår efterlängtade kamera! Det blev en Canon EOS 400D.


Problemet med blogg-designen verkar ha blivit löst. Äntligen. Men ska fortsätta senare och "finslipa" bloggen till bättre.

Imorgon ska jag och Agnes till bvc-tanten och då ska Agnes vägas och mätas! Min syster L ska följa med oss. Ska bli spännande se hur mycket hon vuxit sen 1 månad. Det är alltid lika roligt att gå dit. När vi är klara så ska vi åka och hämta pojkarna på förskolan. Agnes kommer tycka att det blir kul att få leka med sina kusiner när vi kommit hem till dem. Hela Agnes strålar av glädje så fort hon ser dem. Pojkarna kommer också alltid och pussar och kramar sin lilla kusin, "Prinsessan" som de brukar säga. Jätte gulligt.

Nu ska jag gå och lägga mig, jag som inte brukar sova så här sent. Lär bli lite tröttare än vanligt imorgon. Jag har suttit framför tv och tittat på finalen "So you think you can dance?". Kul att en tjej vann denna gången.

Dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Camilla

hejsan!
Jag såg också¨den serien! Missade en avsnitt igår men har bett en kompis att spela in så man får se upptakten innan röstningen också!
Mysigt att ligga i soffan ensam och kika på den! Det ser ju såååå underbart ut!

2007-10-03 @ 06:09:38
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Christl

Detta inlägg skulle jag inte ha läst. Jag spelade in Så you think you could dance för att titta på den senare. Men nu vet jag ju..:.D

2007-10-03 @ 08:29:10
URL: http://smultronblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0