Svart och vitt

Nu blev jag äntligen klar med att fixa många bilder, ca 800 st som vi ska skicka på framkallning. Det blev även bilder i svart och vitt och de blev så fina så att jag blev nästan imponerad att man kunde göra dem till svart och vitt själv. Hehe. Jag måste även tacka Sara, min svägerskas dotter som hjälpt mig med några (ganska många) bilder, för oturligen var några bilder rätt mörka så Sara fixade genom Photoshop till ljusare bilder.
De blev kanon!
Tusen tack Sara!

Tack vare henne så har jag lärt mig lite hur man gör på Photoshop, med att ändra bilderna till svart och vitt. Det visade ju sig att det var superenkelt.

Nu bjuder jag lite bilder på Agnes, min lilla prinsessa!

image141

image140


Jag funderar på att använda Photobox, (tidigare hette de Pixdiscount) och de har kanon priser och bra kvalité på bilder. Har ni något erfarenhet från dem? Skriv gärna!


Kommentarer
Postat av: sofie

hej tjejen. själv använder jag mina digitala bilder på www.postfoto.se
betydligt billigare och oerhört snabb framkallning och skickas direkt i brevklådan...om det är många bilder så delar de upop det men allt hamnar i brevlådan ändå! härligt och billigt och jättefina bilder.. =)) KRMA!

2007-09-16 @ 02:28:41
Postat av: Anonym

ahh då tog vi väl samma dvärg 2 ggr hehe, bra du har koll på mig =) tror jag förstår vad du menar...mitt emot kiosken pressbyrån o bredvid floristaffär typ ?resebyrå ngt? =) finns ju en till okcås på södra torget som ligger nära typ vårdcentrl ngt i samma hus! ahh ... fixar sig.. vad ska ni göra för skoj i jönköping ? kramen!

2007-09-16 @ 09:49:28
URL: http://pipomusik1.blogg.se
Postat av: Åsa!

vad fina bilder.. och vagnen va ju jätte cool =)
tyvärr kan jag inte nåt om bilder så kan inte svara på din fråga =)
men tjejkvällen får vi ta snart.. vore bra innan jag föder hehe.. annars får vi vänta så länge :S vill inte jag! =) kramar och pussar

2007-09-16 @ 19:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0