Underbara skor

Det finns så mycket söta saker som Agnes skulle kunna ha!
Surfade tidigare imorse och då såg jag något underbart.

Men dessa skor jag hittade är bara så söta, och idag har vi varit hos min mor en stund och då visade jag henne skorna. Då tyckte hon de var så fina och pratade något om att hon kanske skulle kunna få den när hon fyller 1 år. Men då skulle hon ha skorna till något tillfälle, som fester m.m. Det finns för både flickor och pojkar. Visst är de söta?


   

De finns på butiken.

Kommentarer
Postat av: Sara

Så söta!
Lucas fick en par coola Nike skor, när han redan var typ 4 månader nåt..
Men dessa kunde han aldrig använda PGA stora fötter :-D
Kraaam!

2007-09-26 @ 12:58:19
URL: http://sacul.blogg.se
Postat av: Marina

Fy så söta x) Man vill ju bara köpa ett par för att ha . eller kanske ge till sin systerdotter ? vem vet .. ^^

2007-10-02 @ 14:03:31
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0