elva månader

Agnes fyller hela 11 månader idag. Det är bara en månad kvar tills den stora dagen för vår lilla flicka!

Idag har vi haft en mysig och rolig dag! Vi åkte imorse till min vän Åsa och Oliwer för att umgås med dem några timmar. Agnes och Oliwer passade på att flörta med varandra, de busade lite ihop och det var gulligt. Fick äta en god lunch med dem och sen blev vi tvungna att åka till sjukhuset för att kolla Agnes hörsel. Men det blev inget eftersom Agnes har nog fortfarande öroninflammation. Trist. Men vi hade en rolig stund på cafeterian där jag tog en kopp kaffe medan Agnes fick en pepparkaka eftersom hon varit duktig hela dagen. Agnes passade också på att charma och le åt folk. Det kom flera folk till oss och gav kommentar som att Agnes var söt. Sånt är alltid roligt att höra speciellt för mig som förälder. Under tiden vinkade det även några personer till Agnes och då svarade Agnes med sin stora härliga leenden.

Jag tänkte sätta upp bilder här men bilderna finns i kameran och batteriet är slut. Vi får se om batteriet blir färdig laddad ikväll, eller så fixar jag kanske det imorgon. Nu ska jag gå och titta på tv.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0