Flera framsteg

Jag har inte hunnit fixa min blogg klar.. men än så länge gillar jag min nya header. Fräsch och ljust och mycket rosa. Hehe. Jag ska fixa det sista när jag har tid. Det är fullt rulle här hemma. Men jag kan tala om att jag kommer att visa hur man sätter upp sin header på bloggen. Eftersom det är flera som frågat så det är lika bra att jag förklarar med bilder här på bloggen, förhoppningsvis kan jag göra det ikväll. Det är jätte lätt kan jag säga.

Igår när jag och Agnes var hos mina föräldrar, så pratade Agnes mycket och pekade mot lampan och tomtarna som ännu finns kvar hos mina föräldrar. Plötsligt sa hon "tomte" på både teckenspråk och tal! Min lilla duktiga tjej! Då sa hon det flera gånger, det är så gulligt och söt att få se henne teckna. Hon säger även "LA" när hon ser lampan, alltså försöker hon säga "lampa". Jag tycker att Agnes har vuxit så mycket på kort tid. Hon har fått mycket bättre balans och hon går flitigt runt bordet eller i soffan. Nu har hon börjat använda sin rosa bil och hon sparkar med benen när hon vill komma fram till något.  Snart så, snart kommer hon kunna gå och springa!

Jag har inte riktigt förstått hur tiden kan gå så fort, för Agnes blir snart ett år. Det känns både roligt och hemskt. Snart börjar hon förskolan.. Det är blandade känslor, det var ju inte så längesen jag hade en liten bebis i famnen! Men det ska bli verkligen kul för henne att få vara med andra barn mer och så känns det faktiskt tryggt att veta att min systers pojkar går även på förskolan. De har även lovat att ta hand om henne.

image332
Agnes med sin rosa bil

image333
Titta va jag är duktig på att rita!

image334

Kommentarer
Postat av: sess

haha, vad söt agnes är och visst är hon duktig att ha ätit upp hundmaten! fniss :) hon växer så att hon brakar, så söt :) hoppas allt är bra med er! allt är fint här. är på jobbet och slutar tidigt idag, brukar annars sluta kl fem förutom torsdagar som idag kl tre, skönt! kramar

2008-01-10 @ 11:45:09
URL: http://splendya.bilddagboken.se
Postat av: Sara

Gud, vad hon är bara för söööööt!!!
Vi ses nästa söndag!! Kraam

2008-01-10 @ 13:35:57
URL: http://sacul.blogg.se
Postat av: Camilla

skratt, hundmaten hmmm undrar hur det smakar????

2008-01-10 @ 22:03:20
URL: http://rainred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0