Fullt upp

Nu var det ett tag sen jag skrev något här, men det har varit mycket det senaste dagarna. Men hinner skriva lite här idag och lägga ut några bilder. I veckan som gått har det hänt så mycket så jag orkar inte skriva allt här. Men vill bara tacka Åsa och Oliwer för att vi fick komma, vi var nämligen hos dem igår nästan hela dagen! Jätte roligt var det.

Idag kommer vi vara på kalas för Kevin har fyllt 4 år i torsdags! Han börjar ju bli stor!

Nu kommer jag berätta lite om Agnes. Hon har börjat vilja gå och gå nästan hela tiden, hon vill inte använda gåstolen så mycket nu eftersom hon vill att jag ska hålla henne medan hon går. Men annars tar hon i något och klättrar och ställer sig upp. När hon fått gå en hel del så tar jag henne och sätter henne i knät hos mig, så kommer myrorna i byxan på henne. Hon har svårt att sitta stilla just nu för hon vill bara gå. Hehe, men det blir bättre sen när hon kan gå helt själv. Men hon kan gå nästan själv, fast jag håller med ena hand. Hon har stått själv i några sekunder, tills hon upptäcker att hon står själv så blir hon nervös och vinglar, på väg att tappa balansen. Men då kommer jag och hjälper henne. Men snart så kommer hon att gå själv! Stora lilla tjejen! Det har varit mycket nostalgi det sista tiden, jag har flera gånger tittat på "gamla" bilder på Agnes. Fattar inte att hon snart blir ett år! Ja jag vet att jag tjatar om det, men det är otroligt vad tiden går fort när man har barn!

Jag har heller inte hunnit skrivit svar på kommentarerna, men det ska jag göra när jag har mera tid. Jag håller även fortfarande på det nya bloggen, det är nästan klar, men det är lite fix kvar att göra. Ha det så bra nu, mina vänner!

image372

image373


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0