Jag har varit otydlig...

Självklart får ni alla och du komma in på min nya blogg, men just nu håller jag på designen där. Ni ska bara veta hur många timmar jag suttit och pysslat med koderna och photoshop. Men nu är det inte mycket kvar! Äntligen, säger jag bara. Jag förstår att ni är nyfikna, men snart så!

Här är det allt bara bra. Precis lagt tjejen för natten. Ikväll blir det mys med gubben och en stund framför datorn med fifflandet med koderna till bloggen. Hehe.

Hoppas ni haft en skön helg! Vi har haft det fullt upp under helgen, lördags var syrran med hennes man här hos oss. Så vi gjorde pizza ihop och spelade spel till sent på natten. Igår var vi på Oliwers dop, det var jätte fint och hela festen blev lyckat! Denna veckan blir det även mycket kalas, för Agnes kusin Kevin fyller 4 år, stora killen! Snart blir även Agnes ett år! Jag fattar inte! Jag tycker det är ganska jobbigt, det är svårt förklara. Men det känns som att jag inte hänger med tiden och utvecklingen. Nyss var hon ju nyfödd och en bebis! Men nu är hon en stor liten tjej!

Å andra sidan är det jätte kul, för Agnes är en sådan härlig och snäll charmig tjej. Hon har en härlig personlighet och hon är väldigt busig lilla tjejen! Brås väl på sin mor och även far antar jag.

image367


image368


Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt!
Du får ha hagelbössan redo när hon blir stor, jaga bort pojkarna! ;) hiih

2008-01-21 @ 18:48:02
URL: http://www.pipomusik1.blogg.se
Postat av: Christl

Hon brås säkert på sina föräldrar på alla sätt.. hihi

2008-01-21 @ 19:04:59
Postat av: Åsa!

sötare tjej får man leta efter LÄNGE!!!! =)
ja hoppas det ska gå bra.. Oliwer sitter nu och kollar på barnprogram och skrattar och pratar som en galning hihi... ja tänk dig 3 mån men din då? snart ett år herregud vad tiden går =) vad önskar hon sig i ett års present?
ja det får vi ha en barn fri dag du och jag.. och Helen om hon e ledig =) låter kul!! puss på dig!!!

2008-01-22 @ 08:32:29
URL: http://vasaru.blogg.se
Postat av: Birgitta

Hejsan! Vilken liten going till tjej!
Längtar så mycket till er!
Vi ses snart! Kramar från Agnes farmor

2008-01-24 @ 13:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0