Sammanfattning av året 2007

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Fött barn... och det blir absolut inte det sista!

- Höll du några av dina nyårslöften?

Har inte haft några nyårslöften på många år och tänker inte börja med det heller.

- Dog någon som stod dig nära?

Nej inte nära mig men runt omkring som jag känner ja.

- Vilka länder besökte du?

Har inte hunnit resa så med tanke på allt som hänt under året!

- Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Hmmm...
- Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

7 februari är det största dagen som hänt mitt liv, min dotters födelse.

- Vad var din största framgång 2007?

Att ha blivit mamma.. (kan man säga så?)... men annars inget speciellt.

- Största misstaget?

Inget jag kommer på och tror inte att det hänt något sånt för mitt del.

- Bästa köpet?

Kameran och sofforna som jag gudomligt älskar! De är helt underbara.

- Vad spenderade du mest pengar på?

Ja kläder, mest till min lilla tjej.

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja när vi fick vår dotter och att få flytta hem närmare min familj. Att få vara med min stora familj.

- Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Nä det vet jag inte, men det pågår mycket barnsånger här hemma.

- Vad önskar du att du gjort mer?

Nej inget särskilt, året har varit toppen! Men ge med er sura männsikor och va glad innan det blir FÖRSENT!

- Hur tillbringade du julen?

Vi firade med mina föräldrar och syskonen. En lyckat jul fast jag hade hög feber.

- Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Nej inget särskilt.

- Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

Min stil? Haha.. Bra antar jag.

- De bästa nya människorna du träffade?

Har inte hunnit träffa nya människor förutom de på familjecentraleneller på babyträffen.


Jag utmanar er alla som tittar hit och gör samma sak. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0