Vårdcentralen

Imorse när Agnes vaknade så tog jag upp henne och då såg jag att det hade blött i det högra örat, jag blev fundersam på varför det blödde. Jag skulle ändå ringa till vårdcentralen och fick då tid kl elva. När vi kom dit så träffade vi en läkarkandidat med en ordinare läkare och de tittade och såg att det vänstra örat hade läkt fint. Den högra örat som hade blött, såg de att det såg bra ut på en sida, men den andra sidan i örat var det smutsigt pga blod. Det gjorde så att de inte riktigt kunde bedöma än. Vi fick tid så vi ska dit igen på måndag. Än så länge har vi köpt en medel på apoteket som tar bort smutsen i örat. Men än så länge känns det skönt att hon inte har öroninflammation!

Doktorn nämnde också att Agnes kan ha kliat så hårt så det började blöda, men det tycker jag är lite konstigt. Det har blött lite för mycket tycker jag eftersom det kom blod på kläder. Ja men det är nog inga fara. Men som förälder brukar man oroa för det lilla minsta för sitt eget barn. Det är nog vanligt. Hehe.

Ja nu fungerar vår dator i toppskick igen, och min J satte in Photoshop i datorn idag, skönt! Har saknat Photoshop, och jag ska snart leka lite där hade jag tänkt. Men det tråkiga är att det finns inga bilder här på datorn. Alla bilder finns ju på cdn och jag vet inte vilken cd där det finns bilder. Det är en hög med cd här. Jag kan tala om att jag är ingen datorgeni och jag är värdelös på sånt och jag får vänta när J kommit hem. Han är just nu ute och mekar bilen åt hans kompis. Jag får leta på internet som vanligt och se om jag hittar något fint. Jag håller även överföra bilder och ca 30 filmer från kameran till datorn nu. Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0