Hur man vattenstämplar..

Jag kommer att visa hur man vattenstämplar, förhoppningsvis kan jag fixa det ikväll. Håll utkik och jag kan säga att det är superlätt! Jag ska se om det finns andra ställen än Photoshop. Jag använder Photoshop och jag är tveksam till att om man kan vattenstämpla på paint eller liknande ställen. 
Men som sagt ska jag kolla upp det!


Vi har haft det ganska fullt upp. Agnes somnade för en stund sen och när hon vaknat så ska vi gå till mormor (min mor) och vara med henne en stund. Idag ska Agnes få vara med sina kusiner ett par timmar igen. Det gick jätte bra i söndags, men dock blev Agnes väldigt trött när vi kom hem i söndags så hon sov nästan två timmar. Agnes hade busat hela tiden med kusinerna, ja hon tycker verkligen om dem. Hela hon strålar av glädje så fort hon ser dem.

Funderar på att lägga upp en film på Agnes snart. Jag har filmat henne igår när hon gjorde sin "indian" ljud, det ser för roligt ut. Hon tycker det är kul och skrattar när hon gör det.

Ja jag ska nog testa om jag kan lägga upp filmen på YouTube, för förra gången misslyckades jag men min J fick till det. Fråga mig inte vad jag gjort för fel. Nä nu ska jag försöka igen!

Kommentarer
Postat av: Liselott

okej okej =) Joo, desamma!

2007-12-04 @ 15:22:36
URL: http://lisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0