Julig blogg

Nu har jag gjort om bloggen till julig och det här får duga än så länge. Jag satt nämligen till halv ett inatt och la mig då och sov som en stock tills kl 9! Då blev jag fundersam om vibratorn inte fungerade så jag satte på mig hörapparaterna och då hörde jag att Agnes började prata. En väldigt glad unge när jag kom. Skön sovmorgon! Nu sitter hon och leker. Hon har börjat mima sig många olika ansikt utryck och de flesta kommer från hennes morfar som brukar knäppa sig. Det ser för roligt ut, och man kan inte låta bli och skratta.

Vi funderar om det är verkligen smart att åka ut och shoppa på en lördag? Agnes behöver verkligen nya kläder, som kjolar, byxor, tröjor och strumpor. Ja det mesta. Vi funderar fortfarande på det.. Själv är jag så sugen på att shoppa, men tappar ju lusten fort när jag tänker på hur mycket folk det kommer att bli. Speciellt nu när det är snart jul, då alla köper det sista julklapparna.

Annars åker jag och Agnes själv ut en dag och shoppar under veckan.

Hoppas ni får en trevlig helg!

image292

Kommentarer
Postat av: Helen

Åh söta tjejen. Jättefin den bilden. Tycker det räcker gott och väl! puss

2007-12-15 @ 12:24:43
URL: http://hema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0