Lilla Bams lekhörna

image273

Nu ska jag visa Bams lilla hörna!

Nu får ni se lite av vårat hem. Denna bild är Agnes lilla lekhörna i vardagsrummet. Vi hade matmöblerna där innan men vi fick möblera om och nu är matmöblerna i hallen istället (vi har en stor hall på 9 meter).
Varför vi fick möblera om, var bara för jag ville att Bam skulle få en egen lekhörna, och jag vill så gärna att det ska bli en mysig lekhörna! Men jag har gått och funderat och pillat nästan sönder min hjärna. Så mycket har jag funderat på denna lilla lekhörnan! Men ändå har jag inte riktigt kommit fram till något.

Jo jag har tänkt att vi kunde kanske ha någon hylla där som Agnes kan ha sina leksaker och böcker i. Vad för hylla vet jag inte. Jag tror att det ska även vara en mysig hörna som Bam kan sitta och leka eller läsa.

Med tanke på fägerna så har vi brunt, mörkbrunt och guld i detta rummet så vi ska nog matcha de färgerna. Det får inte bli starka färger och sånt ståhej!

Bam trivs bra att vara där för då brukar hon leka några timmar om dagen. Jag ska nog kolla runt och se vad Ikea har för något, kanske de har något passande fast jag är inte så förtjust i Ikea. Men visst har Ikea vissa snygga möbler.

Har ni något tips hur vi ska göra med lekhörnan så skriv gärna!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har skickat en till dig hoppad du gillar den =)

2007-12-07 @ 09:54:30
URL: http://pipomusik1.blogg.se
Postat av: Åsa!

svårt att hitta på nåt ibland.. men du är så påhittig så du kommer säkert på nåt snart hihi..
jag såg iallafall på äntligen hemma och då hade hon köpt en sån där korgstol till barn du vet och målat om den och klätt den med gosedjur runt men man kan ju kl den med nåt fint tyg eller nåt istället så kan hon sitta i en stol och läsa.. det va ganska gulligt.. ja.. du kommer säkert på nåt =) puss på dig!

2007-12-07 @ 11:39:11
URL: http://vasaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0