Pigga Bam

Inatt, för första gången ville inte lilla Bam sova. Hon var så arg och ledsen, så jag fick ta upp och trösta henne. Hon måste också haft mardröm. Iallafall satt vi och mös i soffan men hon var för pigg för det. En timme senare la jag henne och då kom det lama protester men till slut blev det tyst och hon somnade. Sen vaknade hon en stund efter igen. Puh.. vilken natt vi haft. Jag är heller inte van med det, jag får hoppas att det inte händer igen. Trött är man. Agnes har synnerligen börjat med att sova till kl nio istället. Det är ganska sent tycker jag så jag ska gå och väcka henne försiktigt snart.

Angående julgranen, så skulle jag knäppa kort men det var dimmigt ute så jag fick aldrig en bra bild på julgranen. Bättre lycka nästa gång! Har heller inte hunnit med att gå ut och knäppa kort.

Jag kan tala om att jag har nämligen en blogg till. Bloggen handlar om vikten. 
Men jag vill inte ge bort adressen här offentligt, och så är jag inte beredd på att ge ut den. Har inte detta självförtroendet än. Men det är på god väg! Jag kan ge ut adressen när jag känner för det fast det kan ta ett bra tag till.

Här kommer bilder på min lilla goding!

image296
Ett av hennes sätt att klättra sig upp

image297
En mycket fundersam tjej

Kommentarer
Postat av: natty

hi hi tack! brukar oxå läsa dina bloggar.. du/ni har en riktig söt unge men det har ni hört många gångger kan jag förstå! :) hon är tidigt i utveckling, roligt! god jul!

2007-12-17 @ 09:29:10
URL: http://www.natty.blogg.se
Postat av: Christl

Jag förstår att du är trött. jobbigt med såna nätter. Hade en jobbigt natt själv också med en ledsen dotter som fick ligga bredvid mig så vi pratade. Sen sov jag oroligt resten av natten bredvid ett "element". Är inte van att ha barn i sängen längre.

2007-12-17 @ 10:17:50
URL: http://smultronblom.blogg
Postat av: Helen

Inte roligt att vara vaken så mkt. Men så är livet som småbarnsförälder ibland. ;-) Ang vikten så har du gjort ett fantastiskt jobb med den och det syns tydligt på dej att gått ner, och jag stöttar och pushar dej gärna, du fixar det! :-) Löv u! Puss puss

2007-12-17 @ 13:02:31
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: Åsa!

ja jag vet hur du har det;)
men det blir nog bra =)
om du vill skulle jag gärna läsa din andra blogg.. jag vill ju oxå gå ner i vikt.. men precis som helen säger har du ju gått ner massor =) du är super duktig!! om det är nåt jag kan
göra så säg till!!
love ya!! puss

2007-12-17 @ 22:14:46
URL: http://vasaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0