Besök och annat

Godmorgon!
Nu sitter jag här och är så trött. Idag vaknade tjejen kl halv sju, hon som brukar vakna någon gång runt kl sju till åtta. Min syster kom hit imorse och lämnade sin hund för hon eller hennes man kunde inte ha hunden med sig idag. Det är roligt för vår hund Muffis för idag får hon leksällskap hela dagen.

Idag kommer bästa väninnan Helen till oss, och då ska vi äta ihop och prata bort oss. Vi ska även gå ut på promenad med hundarna. Agnes tycker mycket om att gå ut, då blir hon tyst och fundersam och tittar överallt. Det är bra väder idag, så det blir en kanon dag idag!

Jag håller på att skriva om hur jag har upplevt det som hände mig med hjärtat och allt sånt. Det är skönt att skriva av mig så ni får läsa den sen när jag är klar med texten. Det är svårt att sitta framför datorn när man har barn som vill ha ens uppmärksamhet. Just nu sover lillan och jag måste gå nu och fixa till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0