Längtan

Första längtan:
Lördag 6 oktober.
Jag ska på SPA på lördag med mina systrar och vår härliga mor som kommer att bjuda oss. Vi ska till Ebbarps hjort och spa. Jag har valt Hot Stone lyx med massage behandling på 90 min, hämtat ur hemsidan "Skön lyxbehandling som är maximalt avslappnade. Heta stenar används för att massera och värma kroppen. Att använda varma stenar för massage härstammar långt tillbaka i tiden från indianerna." Vi ska också få varsin ansiktbehandling. Vi ska även få lyx middag med hjort kött. Det ska bli härligt!

- Det tråkiga är att jag kommer att SAKNA min lilla underbara tjej Agnes. Måste nog skriva att jag kommer att sakna min J också. Hihi. Men det är första gången för mig att vara från Agnes en hel dag! Usch det svider redan i hjärtat! Suck, men det kommer att gå bra! Pappa J ska ha mysigt med Agnes den dagen.

Andra längtan:
Måndag 8 oktober kl 13.40.
Ska till sjukhuset och få veta om jag får köra bil igen. Hoppas!
Men är samtidigt nervös och har såna tankar som "Tänk om jag inte kan köra, tänk om jag har glömt hur man kör!" Men å andra sidan tror jag att det fixar sig, jag som snart haft körkortet i 5 år!

Tredje längtan:
Söndag 14 oktober.
Tågresan till Alfta. Jag och Agnes ska åka lite lyxigt, vi ska åka med X2000 till Stockholm där vi byter till vanlig inter tåg till Bollnäs. Det är också Agnes första tågresa, det kommer att bli spännande! Ska bli väldigt kul att få träffa familjen Larsson (Inte Pip-Larsson) och få umgås med dem en vecka!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas att du får köra bil.. Kram

2007-10-04 @ 15:16:43
URL: http://www.mujerguapa.blogg.se
Postat av: Sarah

Måste bara få tacka dig för tipset om väggord! Jag blev förälskad i det och tycker att det är perfekt. Jag har två tygtavlor i vardagsrummet och vill inte ha flera tavlor då skulle det se konstigt ut. Men väggord blir perfekt! Hur är det med dig nu och du har väl flyttat med familjen som jag ser i din blogg :) Kram

2007-10-04 @ 17:12:05
URL: http://q86.blogg.se
Postat av: Sofia

Nä, inget jobb än :/

2007-10-04 @ 17:25:36
URL: http://www.mujerguapa.blogg.se
Postat av: Helen

Hoppas du får en kanonhärlig dag imorgon! Njut lite åt mej också! ;-) Och jag håller tummarna åt dej på måndag! Puss

2007-10-05 @ 10:38:38
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: lotta

Imorgon hoppas jag verkligen vi ska ha en skön dag tillsammans bara vi vuxna tjejer. Jag ser fram emot att ha er för mig själv. Pappa få ta killarna med sig och göra något kul tillsammans med dom.
Puss mamma

2007-10-05 @ 18:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0