Inredning

Nu är jag tillbaka..
Nu har jag sparat allt det gamla som jag skrivit på en mapp.. Det är kul att kolla och läsa när lusten faller in.

Från nu kommer jag att skriva mer om inredning. Inredning är en av mina stora intressen! 
Jag har alltid tyckt om inredning, och så har min syster L insprirerat mig mycket också. Hon är utbildad till inredare och äger själv ett företag. Sen kan jag även tala om att jag och min fästman kommer eventuellt köpa ett hus inom snar tid. Det gör ju så att vi blir mer motiverad till att titta efter hur vi vill ha i vårat kommande hem. Det blir en hel del renovering och vi kommer att bygga ut m.m.

Jag läser mycket inredningstidningar, "Allt i hemmet", "Sköna hem", "Gård och torp", "Hus & hem"och flera såna tidningar! Läser även lite olika tidningar som har trädgårdar med att göra, det är kul att få se hur folk har gjort i sina trädgårdar.

Och jag läser aldrig såna skit skvallertidningar och man får ju inget nytta från dem!

Självklart kommer jag då och då skriva om prinsessan Bam.
Just nu är hon sjuk, lilla stackarn..  men hon är på bättringsvägen! Phuua.. Hon har haft en jobbig helg, hög feber och förkyld samtidigt hade hon hosta också. Hon blev också 7 månader gammmal i fredags! Hon börjar ju bli en liten flicka istället för bebis! Snart kommer hon kunna springa å jaga killar!! Hihi...
 

Bilden tog jag från mina föräldrars växthus.
De har ett vackert växthus som blev renoverad denna år.
Jag älskar växthuset! Det finns mycket olika vackra stenar inne i växthus. Det finns även olika växter och vackra prydnadsaker runt växthuset.


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, jaa jag anar ju att modern där får stå me hagelbössan redo och jaga bort potentiella friare till agnes ;) he he .. allt i hemmet tror jag är min favorit tidning av alla inredn tidnignar =))

2007-09-10 @ 15:08:27
URL: http://pipomusik.blogg.se
Postat av: christl

Jag tycker att växthuset är så fint. Härligt med olika stenar som dekoration. jag blev så sugen på att ha ett med vindruvor i när jag fick kort från dig.
Kram svägerskan

2007-09-10 @ 16:06:22
URL: http://smultronblom.blogg.se
Postat av: lotta knutsson

Oj vilka mästerverk du har hittat till dockhus bra att ni väntar hon har mer glädje av det längre fram/mormor till Agnes

2007-09-15 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0