Lundmyr

Jag har alltid beundrat märket Lundmyr, och så älskar jag allt med randigt att göra.
Vi har dock ett problem nu, eller så har Agnes hållit på med länge nu. Agnes har börjat med att riva ner spjälskyddet i sin säng, det tycker hon är jätte kul. Men det spjälskyddet vi har är värdelös om jag får säga, den köpte vi på Ikea. Men igår kom Johny och sa att vi kanske får åka och köpa en ny spjälskydd men då får det vara tjockare och bättre än Ikeas spjälskydd. (Ikea är annars jätte bra och vi brukar köpa grejer därifrån men därav spjälskyddet menar jag verkligen att den är skit)

Fin spjälskydd från Lundmyr.

image161

Måste också få bifoga denna bilden som jag tyckte var så söt. Påslakan och örngott!
OBS! Pojken på bilden är inte våran barn!

image162

Bilderna tog jag från Presentnet.

Men det finns så många fina spjälskydd, som märket Mumin. Det är så svårt att välja!

image164
Hittade denna bilden från Barnaffären.


Kommentarer
Postat av: Johny

De där var riktigt snygga. Skorna skulle passsa henne helt perfekt. =) puss

2007-09-26 @ 13:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0