Presenten från Sydafrika

image177

Denna present har rest många, väldigt många mil!

Ja den har rest med bil, flygplan och åter igen flygplan och bil igen.. Väldigt många mil. Ja den har rest från Sydafrika till Sverige! Presenten har Agnes fått från mina sysslingar Karl och Linda, som bor i Sydafrika. Det är min mammas kusin som har bott där sen flera år nu med en afrikansk man.

Jag försökte leta på internet om man kunde se hur många mil, eller hur långt det var från Sverige till Sydafrika, men tyvärr hittade jag inget. 

Vad som finns i påsen är verkligen söta kläder till Agnes i större storlek som hon kan ha till våren. Jätte kul med något annorlunda, som inte finns att köpa i Sverige. Jag hoppas att vi kan åka dit om fyra år till Sydafrika, och då ska vi hälsa på familjen som har ett stort hus och mycket mera. Ja vi får se vad som händer men jag håller tummarna på att resan blir av! Jag håller på att göra ett kort till dem, och jag ska även skicka med några kort på Agnes till dem. Sist vi träffade dem var förra sommaren och då var jag gravid i tredje månaden om jag minns rätt.

image178
Hängsel byxa med vit tshirt, mjuka tofflor och hatten. Visst är de gulliga!


Kommentarer
Postat av: stämpelfreaken

Jättesnygga kläder. Gillade påsen skarpt. Elefanter är ju bland de finaste djur som finns.

2007-09-28 @ 20:53:37
Postat av: mallan

Om fyra år? Då kan du passa på att besöka världens dövas kongress som ska ägna platsen där om fyra år;)

2007-09-28 @ 21:43:13
URL: http://mallansson.blogg.se
Postat av: mallan

jag VILL, men får se hur det går med pengarna... Vad ska jag göra om fyra år, liksom;) ?
Har upplevt nyss i Madrid, det var en riktig upplevelse, önskar därför att jag ska vara med varje gång de har kongress men Sydafrika är mycket spännande, mycket att se på än bara sitta med i kongressen.... Vi kan drömma och försöka förverkliga den. kramar

2007-09-28 @ 22:34:05
URL: http://mallansson.blogg.se
Postat av: malin

Ja, pengarna ger faktiskt lycka... inte i längden, kanske;)
Jo, jag sitter här hemma och tar det lugnt, har varit mycket på sistone. Nu gör jag liksom ingenting, dator första hand typ. Hehe.
God natt!

2007-09-28 @ 22:55:52
URL: http://mallansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0