Resan till ljuva Alfta

Igår har jag äntligen bokat och köpt biljetterna!

Jag och Agnes ska åka den 14 oktober till Agnes kusiner Joel, Sara, faster Chrisl och farbror Bengt! De bor i Alfta, som ligger nära Bollnäs. (Det är ca 52,5 mil från Gällstad till Alfta.)

Jag och Agnes ska åka tåg på 6 timmar och vi ska stanna där 1 vecka. Pappa J kommer på fredagen och vi åker hem söndagen. Det ska bli väldigt kul! Men självklart blir jag lite fundersam över hur det ska fungera med Agnes att åka så långt med tåget. Men Agnes är en lugn och duktig snäll tjej så det kommer förmodligen bli jätte bra! Hon tycker även det är jätte kul att få träffa folk och hon brukar le åt dom.  Vi ska åka först med X2000 och byter till vanlig inter tåg i Stockholm. Vi har inte träffat dem sen Agnes dop, den 31 juni. Det är nästan 4 månader sen, vad tiden har gått! Nu har vi något att se fram emot och vi längtar så!

image172
Härliga Joel och Sara

image173
Kusinerna Joel, Sara och Agnes som var 4 och halvt månad gammal.

Jag tycker så mycket om familjen! De ligger stort och varmt i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Christl

Vi tycker så mycket om dig också och det ska bli kul att träffa dig och din familj igen.
Kramar i massor.
Svägerskan

2007-09-28 @ 13:07:26
URL: http://smultronblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0