spa

Jag ska på spa snart!

Min mor ska bjuda mig och mina systrar på spa, jätte snällt av henne! Vi alla fyra ska iväg på heldags spa, med lite olika behandlingar. Jag håller på att skriva ut lite papper från olika spa, och det finns några och vi fyra ska snart träffas och bestämma var och när.  Det ska bli någon gång under hösten iallafall.
Jag funderar vad jag ska få för behandlingar, är faktiskt lite sugen på att prova att "bada med lera", eller bli "inpackat med alg" om jag hade uppfattat rätt. Det lät lite märkligt att bli inpackat med alg men det skulle göra så att huden blir mjuk och len.

Några av ställen är Lundsbrunn, Asia spa,  Mösseberg, Arnäsholm och Hindås.


Har ni något tips eller erfarenhet av dessa olika spa, eller behandlingar?

Det blir en underbar skön dag!
Vad jag längtar!




image131image132image133


Kommentarer
Postat av: Christl

Njut av er tjejdag!! Svårt att välja mellan alger eller lera. Hmm. Jag skulle nog ha valt alger tror jag.. hehe

2007-09-13 @ 08:59:38
URL: http://smultronblom.blogg.se
Postat av: Anonym

Jättemånga har talat varmt och heligt om Lundsbrunn så jag tror du ska satsa på den där.. finns en till också utanför Varberg som är underbar.. men jag tror lundsbrunn skulle vara bättre =) där har de ju allt möjligt. .
Jag ska också på spa hehe, men det blir lite närmare jul men perfekt då! =)) kram!

2007-09-13 @ 09:48:39
URL: http://pipomusik1.blogg.se
Postat av: Camilla

Lundsbrunn SPA har jag varit på i fjol, fick det i julklapp av min man och jag avr där med en kompis och jag hade den behandlingen emd ben och fötter, tror det hette sköna ben eller ngt liknande. Maten där är KALASGOTT!!!! så ät en bit där tillsammans emd din mamma och systrar!!!
kramis

2007-09-13 @ 21:40:45
URL: http://rainred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0