Fler besökare

Idag när jag tittade på min besök statistik och då blev jag lite förvånad över att det har blivit fler besökare hit det senaste dagarna! Det är jätte kul och ni är så välkomna hit, och hoppas att ni gillar bloggen!

Jag måste även också få säga att vi har haft problem med datorn det senaste dagarna. Vi har nämligen fått virus och J har försökt radera och installerat om allt. Han har inte hunnit sätta tillbaka in photoshop och foton finns på cd. Det finns alltså inga bilder i datorn nu och jag vet inte om jag vågar överföra bilder nu för jag vet inte säkert om datorn är helt ok än. J är ute och jobbar lite ikväll så därför är jag och tjejen ensam hemma med katterna. Tjejen har somnat för natten vid 6 tiden ikväll.

Jo en kul grej, för ni som inte vet så hade Agnes börjat teckna/säga "lampa" för några dagar sen. Och sen dess har Agnes tjajat med att säga/teckna "lampa" nästan hela tiden! Jag kan säga att jag blir tokig snart. För det blir bara lampa, lampa , lampa igen och om igen! Så fort jag kommer till hennes säng när hon vaknat, för att ta upp henne, så tecknar/säger hon "lampa"!! Till slut vet man inte vad man ska svara längre, men iallafall svarar jag med att säga "Ja det är lampa", eller, "Fin lampa" och "Ja det är många lampor".. Pust! Hon är i "lampa perioden" nu. Hehe.

Nu ska jag gå och göra kvällsmat till mig och J. Återkommer kanske senare och skriver något, eller så kommer jag garanterat skriva något imorgon. Men imorgon bitti måste jag ringa till vårdcentralen för tjejen har nog fortfarande öroninflammation. Hon har haft det över nyåret, men det verkar sitta kvar ännu. Stackarn.


Kommentarer
Postat av: Askungen

Alltid skoj att få nya besökare ju eller hur ?

2008-01-17 @ 08:14:25
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen
Postat av: Felicia

Heej! Jag e den som kikar in då och då men inte har kommenterat nåt tror jag :-S Men hör är jag iaf :-) *skrattar igenkännande* Tilde började teckna "lampa" när hon var ca 7 ½ månader ung, i en period tjatade hon "lampa lampa". Men nu har det lugnat ner sig iallafall, tack och lov *S* Snart fyller båda Tilde och Agnes 1 år, helt ofattbart!! När jag ser Tilde promenera runt utmed möbler eller sin gåvagn så undrar jag var min nyfödda bebis har tagit vägen? Hur kan tiden gå så sjukt fort? Nåja, hoppas Agnes öron blir bra snart igen! Kram

2008-01-17 @ 22:27:41
URL: http://flisan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0